कविता- पागल (लक्ष्मी प्रसाद देवकोटा)

जरुर साथी म पागल



यस्तै छ मेरो हाल ।



म शब्दलाई देख्दछु !



दृश्यलाई सुन्दछु !



बासनालाई संबाद लिन्छु ।



आकाशभन्दा पतला कुरालाई छुन्छु ।



ती कुरा,



जसको अस्तित्व लोक मान्दैंन



जसको आकार संसार जान्दैन !



म देख्दछु, ढुङ्गालाई फूल !



जब, जलकिनारका जल चिप्ला ती,



कोमलाकार, पाषाण,



चाँदनीमा,



स्वर्गकी जादूगर्नी मतिर हाँस्दा,



पत्रिएर, नर्मिएर, झल्किएर,



बल्किएर, उठ्दछन् मूक पागलझैँ,



फूलझैँ- एक किसिमका चकोर फूल !



म बोल्दछु तिनसँग, जस्तो बोल्दछन् ती मसँग



एक भाषा, साथी !



जो लेखिन्न, छापिन्न, बोलिन्न,



बुझाइन्न, सुनाइन्न ।



जुनेली गङ्गा-किनार छाल आउँछ तिनको भाषा



साथी ! छाल छाल !



जरुर साथी म पागल !



यस्तै छ मेरो हाल !



तिमी चतुर छौ, वाचाल !



तिम्रो शुद्ध गणित सूत्र हरहमेशा चलिरहेको छ



मेरो गणितमा एकबाट एक झिके



एकै बाँकी रहन्छ !



तिमी पाँच इन्द्रियले काम गर्छौ,



म छैटौँले !



तिम्रो गिदी छ साथी !



मेरो मुटु ।



तिमी गुलाफलाई गुलाफ सिवाय देख्न सक्तैनौ,



म उसमा हेलेन र पद्मिनी पाउँछु,



तिमी बलिया गद्य छौ !



म तरल पद्य छु !



तिमी जम्दछौ जब म पग्लन्छु,



तिमी सँग्लन्छौ जब म धमिलो बन्छु,



र ठीक त्यसैका उल्टो !



तिम्रो संसार ठोस छ ।



मेरो बाफ !



तिम्रो बाक्लो, मेरो पातलो !



तिमी ढुङ्गालाई वस्तु ठान्दछौ,



ठोस कठोरता तिम्रो यथार्थ छ ।



म सपनालाई समात्न खोज्दछु,



जस्तो तिमी, त्यो चिसो, मीठो अक्षर काटेको



पान्ढीकीको बाटुलो सत्यलाई !



मेरो छ वेग काँडाको साथी !



तिम्रो सुनको र हीराको !



तिमी पहाडलाई लाटा भन्दछौ,



म भन्छु वाचाल ।



जरुर साथी ।



मेरो एक नशा ढिलो छ ।



यस्तै छ मेरो हाल !


Comments

Popular posts from this blog

कलियुगमा यस्तो हुनेछ भनेर ५ हजार बर्ष अगाडिनै भबिस्यबाणी गरिएको थियो .। भबिस्यबाणी ठ्याक्कै मिलेको छ ।

गजल